Vergaderen

Arrangementen

Al onze vergaderarrangementen zijn inclusief:
Koffie en thee in de plenaire zaal • gratis gebruik plenaire zaal, opstelling conform richtlijnen R.I.V.M. • gratis gebruik van een flip-over met stiften en papier • gratis gebruik van de beamer • Water en koekjes in de plenaire zaal • blocnotes in de plenaire zaal • Gratis Wi-Fi

PDF
4 uur
Ochtend
26.50

+ Lunch

36.50
8 uur
Ochtend & Middag
43.50

+ Lunch

+ Open bar van 17.00 tot 18.00

53.50
4 uur
Middag
26.50

+ Lunch

36.50

+ Open bar van 17.00 tot 18.00

36.50

+ Lunch + Open bar

46.50
4 uur
Avond
32.50

+ Open bar van 22.00 tot 23.00

42.50

Additioneel

Beperkt assortiment frisdranken op zaal

Prijs per stuk

2.75

Apparatuur

Huurprijzen apparatuur per dag

Geluidsset met twee microfoons naar keuze
75.00
Laptop inclusief muis
49.50
Pointer
12.50
LCD schermen Parkzaal, 2 stuks
gratis
Flipover met stiften en papier
27.50

Extra's voor in de pauze

Vers afgebakken gevulde koek
3.00
Petit four met logo of tekst
4.50
Muffins
4.50
Chocolade candy-bars
2.50
Vegetarische hartige quiche
4.50
Quaker Havermoutreep
1.75
Verse smoothie
4.00
Vers fruit (mand)
3.00
Ambachtelijke rondo’s assorti
3.50

Lunch inclusief

Harde en zachte broodjes, zowel wit als bruin
Keuze beleg: vis, vlees of vegetarisch
Keuze: yoghurt of seizoensfruit
Keuze: broodje met kaassouflé of rundvleeskroket
Keuze: melk, jus d’orange of water

Zakelijk dineren

A la carte

In ons restaurant bieden wij u de mogelijkheid om a la carte te dineren. Tot maximaal 10 personen.

PDF
Kippendijsaté

Atjar, kroepoek en frites

17.50
Vis van de dag

Antiboise, groente garnituur en frites

19.00
Driegangenmenu

Wekelijks wisselend driegangenmenu, samengesteld door onze chefkok

32.50

Buffet

Vanaf minimaal 20 personen

Inclusief

Gravad lax met limoensaus

P.P
36.00

Carpaccio met Parmezaanse kaas en truffelmayonaise

Rauwkostsalade, pastasalade, gegrilde groentes, aardappel wedges

Zeebaars met saffraansaus

Varkenshaasmedaillons met sjalotsaus

Geroerbakte ossenhaaspuntjes met wilde rijst

Stokbrood met boter en kruidenboter

Open bar

1 uur
Inclusief

Bier, wijn, frisdrank en binnenlands gedistilleerd

P.P
9.75

Luxe zoutjes, kaas, worstjes, nootjes en warm bittergarnituur

Algemene voorwaarden vergaderingen

Algemene voorwaarden vergaderingen

Van een meeting in de modern ingerichte Villa tot een zakelijk congres voor het gehele bedrijf.

PDF
Sfeervolle zalen

In het hoofdgebouw bevinden zich 7 sfeervolle zalen, welke elk hun eigen unieke karakter hebben en alle denkbare faciliteiten zoals modern equipement en klimaatbeheersing. Afhankelijk van het aantal gasten en het soort evenement adviseren wij u graag in de zaalkeuze en inrichting.

De Villa

Voor reserveringen in de villa hanteren wij een minimale reserveringswaarde van 250,00 euro per dag.

Offerte

Graag stellen wij, geheel vrijblijvend en kosteloos, een offerte voor u op.

Voorwaarden

Op de door ons aangegane overeenkomsten zijn de Uniforme Voorwaarden Federatie Horeca van toepassing. Het definitieve aantal personen kunt u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang wijzigen, met dien verstande dat wij altijd 75% van het oorspronkelijk aantal gereserveerde personen in rekening brengen. Bij “no-show” van deelnemers op de dag zelf brengen wij 75% van het arrangementsbedrag in rekening.

Prijzen

Alle vermelde prijzen inclusief b.t.w. januari 2020, (prijs) wijzigingen voorbehouden.

Annuleringsverzekering

Indien gewenst kunt u bij ons een annuleringsverzekering afsluiten. Deze bedraagt 3% van de reserveringswaarde. Onze afdeling Sales & Reserveringen informeert u hier graag verder over.